Get Adobe Flash player

Rok 2016

Wesołych Świąt

HOG FOCUS GROUP HOG POLAND

W dniu 18.11.2016 odbyło sie spotkanie Polskich Klubów HOG FOCUS GROUP HOG POLAND, gospodarzem piątego spotkania był HOG Chapter Łódz a spotkanie odbyło sie na zamku przy termach w Uniejowie.
W spotkaniu wziął udział Ross Chambers jako przedstawiciel HOG na CEE . Obrady trwały do późnych godzin nocnych , po prezentacji bieżących spraw i stanu osobowego każdego z klubów  , Focus AD 2016 zajął się głównie dyskusją nad zmieniającym się statutem HOG , i dostosowawczym programie 2 letnim dla Polskich Klubów.
Focus zajął się zaplanowaniem wspólnego kalendarza imprez , planując w szczególności wspólne dla Wszystkich Chapterów rozpoczęcie sezonu 21-23 kwietnia 2017 roku oraz XV lecie chapterów Poznań oraz Wrocław .
Szczegółowe informacje omówimy na zebraniu klubowym.
W spotkaniu udział wzięli A.Cieślak. R.Podejma . B.Rorbach i A.Żurakowski

Z wizytą u Eleven

W dniu 12.11.2016 udaliśmy się z wizytą do naszych kolegów z klubu Harley Davidson ELEVEN, którzy w hotelu na Rakietowej zorganizowali swoje zakończenie sezonu motocyklowego. Jak zawsze, dobrze bawiliśmy się, tym razem w tzw. stylu Pin Up, w rytm muzyki lat 60-tych. Grały zespoły takie jak Mam Trio i Hot Lips. Impreza była bardzo dobrze zorganizowana, tak więc wiele klubów motocyklowych z Wrocławia i innych części kraju wzięło udział. Pozwoliło nam to spotkać wielu kolegów i wymienić spostrzeżenia odnośnie minionego sezonu motocyklowego. Motocyklistki z Moto Dolls zorganizowały zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne . Tańce nie miały końca, a gdy brakło miejsca na parkiecie dziewczyny wykorzystały stoły. Impreza zakończyła się w późnych godzinach nocnych.

ZAKOŃCZENIE SEZONU MOTOCYKLOWEGO 2016

ZAGÓRZE ŚLĄSKIE

W dniach 21-23.10.2016 uroczyście zakończyliśmy kolejny już szósty sezon motocyklowy naszego Chapteru HOG Wrocław. W piątek po powitalnej kolacji grillowej odbyły się pierwsze mistrzostwa naszego klubu w bowlingu. W sobotę przeprowadziliśmy bardzo ekscytujące zawody w powożeniu drezyną, odwiedziliśmy zamek w Grodnie i podziwialiśmy piękne jesienne widoki Gór Sowich.  Wieczorem w obecności naszego Dealera i zaproszonych gości, przy muzyce zespołu Nudlicky i Didżeja, bawiliśmy się do późnych godzin nocnych. W przerwie w sposób uroczysty Dealer  powołał nowego członka zarządu w osobie Anny Cieślak, a Prezydent ustanowił nowe osoby na stanowiska funkcyjne.

Teraz nastał czas na planowanie  wspólnych wyjazdów na kolejny sezon …

WESELE U WALDKA PIÓRO

W dniu 17 września byliśmy z "delegacją" u Waldka
Pióro naszego membera. Fotka z młodymi i
eskorta przez miasto w piękny deszczowy dzień.
Państwu Młodym życzymy dużo zdrowia i szczęścia.