Zakończenie sezonu motocyklowego HOG Chapter Wrocław odbyło się w dniach 20 – 22.10.2017r w miejscowości  Szklarska Poręba w nowo otwartym resorcie „Blue Mountain”. Pierwszego dnia imprezę rozpoczęliśmy wieczornym grillem. Dyskusje oraz wspomnienia wyjazdów  umilały nam deszczowy wieczór. W sobotę po śniadaniu wybraliśmy się na zwiedzanie ruin zamku Chojnik oraz pojechaliśmy do czeskiego Harrachova na obiad i podziwianie ogromnej skoczni narciarskiej. Następnie korzystając z atrakcji Resortu miło spędziliśmy czas w saunach i basenach. Wieczorem z udziałem Dealera i zaproszonych gości z Appaloosy rozpoczęła się  uroczysta kolacja podsumowująca sezon jeździecki  2017. Podczas części oficjalnej dwie osoby otrzymały pełne barwy naszego klubu stając się Member HOG Chapter Wrocław. Nasi honorowi członkowie otrzymali  identyfikatory (blachy). Zabawy, tańce, dyskusje, opowiadania etc…  trwały do późnych godzin nocnych. W niedzielę w dobrym nastroju wróciliśmy do naszych domów.

Teraz nastał czas planowania wspólnych wyjazdów na kolejny sezon …